vattenmeloon

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 18:39

Haha man kan säga att jag var nervös^_^
Tumme: union jack
Pekfinger: 1 (one direction)
Långfinger: D (one direction)
Ringfinger: Louis tröja
Lillfinger: katt ( som Harry älskar:33)

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 18:39

Haha man kan säga att jag var nervös^_^
Tumme: union jack
Pekfinger: 1 (one direction)
Långfinger: D (one direction)
Ringfinger: Louis tröja
Lillfinger: katt ( som Harry älskar:33)

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 18:34

Nu är matchen slut:/
Eftersom vi spelade nonstop så förlorade vi:(
Det blev till sandåkern;(
Men egentligen borde det ha blivit 1+ till oss.. Men dommarn "såg det inte"
Den studsade i ribban och i nätet och sen ut.;oo
Jag tycker att det skulle ha blivit mål, vad tycker ni?<3
Aja
Nu sitter vi på Max och ska käka:)<3
Puss:)<3

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 14:29

Hej, just nu sitter jag i en solstol och ska kolla på min lillebrors match. Sedan efter den ska jag ha match:D
Mot Sandåkern:)
Vi får se hur det går:] skriver om när det är klart:D
Puss!<33333

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 03:15

Snart morgon:/
Åååh vad ska jag göra?;ccc

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 02:34

SÅ BÖRJAR JAG 6AN:D
YEE:D
Bra saker som händer då!:)
? skoldator:D
? kafeterian på onsdagar och fredagar:D
? Venne men tror att vi får hk (hemkunskap)
? kompisar!:DD<3

Mindre bra:/
?nytt ämne (sexualkunskap:s) vi kommer ha en "gubbe" (50 år kanske..?) som lärare i det ämnet..
? Matte is back;C

Puss!<3
bild tagen i vintras:)

Av julia C: deru - 5 augusti 2012 02:28

WAAAH!!!
Asså nyss när jag låg i sängen (sover hos Ebba) jag är inte så trött så jag ligger vaken med min mobil.. Och då.. Så känner jag naturligtvis något stort och kallt på min fot.. Jag skakar av vad det nu var och dör en kort sekund.. URSH!
Jag känner på mig att detta kommer bli ett superlångt inlägg eller flera korta:) men asså, iiiish!! Jag kallsvettas här:s
Nemen seriöst, hur skulle ni känna det om ni låg i en kompis hus och kunde inte sova för det hördes som att någon typ gick utanför dörren. Du ligger där och kollar Facebook, instagram (följ mig! : juliajuliasteenlund ) osvosv.. Och plötsligt landar ngt på din häl..
ÅÅÅÅH!!
()()
(.''""")
/||||||\
HAHAHAH det ska föreställa ett bi^_^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards