vattenmeloon

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av julia C: deru - 21 oktober 2012 21:46

hejsan:)


LÖRDAG

 var det flashmob nere på stan med balettakademin!:D

jag var där 11.30 och vi skulle dansa 12.30 När tilda kom (min kompis:D) så gick vi till BA´s lokaler och mötte upp Karro!:DD (danslärare) så vi gick dit och dansade alla tre:))


SÖNDAG

idag var det match mot sandåkern och vi vann med 7-3:D

som vanligt stod jag i mål, och så...<3


Visst såg ni williams lista? Om ni gjorde det, bra! Ni vet säkert vem william är och så, men du kanske bor i typ Göteborg elr något.. men om jag går ut på stan vid rätt tidfälle så träffar jag kanske william:) Många av mina kompisar har träffat honom och två av mina kompisars t.e.x storasystrar är kompis med honom:)

Vet ni vem Linda är? Hon är min kompis kompis storasyrra:D eller, jag har ju varit med hennes lillasyster men kompis kan man nog inte säga.. Och en som jag har känt länge går i williams klass..:)<3

det var nog det för denna vecka.. Japp:))

jag kanske skriver imorgon om jag hinner på skolan;)<3

PS! FÖLJ MEJ PÅ:

INSTA      juliajuliasteenlund

TWITTER      julia.stenlund eller, juliastenlund    :))<3


SYNES OCH HÖRES!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards