vattenmeloon

Alla inlägg under juli 2012

Av julia C: deru - 22 juli 2012 23:26

Jag har gjort en kommentera så skriver jag om dej på min blogg på fb:)
Julia servin: känner inte så bra, har gått i mitt fotbollslag, snäll:)
Elias solgy: går i min klass, galen;D, rolig:)
Wille Hansson: känner inte så bra, går i min parallellklass:)
Smilla Lundberg: går i min klass, min centralparkering!<3, bäst, sötast!:)
Jenny railert: går i min parallellklass, snäll, söt, rolig:)
Elvira Paulsson: känner inte så bra, går i 4an, snäll, rolig:)
Alex tyni: känner inte så bra, söt, snäll, rolig:)
Maja häggmark: känner inte så bra, snäll, söt, rolig:)

Tacohej:]

Av julia C: deru - 22 juli 2012 22:57

Nu sitter jag och min lillebror och tittar på batman begins:]
Godnatt!<3

Av julia C: deru - 22 juli 2012 17:42

Nu ville mamma och pappa göra ngt ute.. Min lillebror och jag ville bowling..
Min mamma ville minigolf...
Sedan sa min lillebror världens mest idiotiska sak...>:<
Lekpark!
Mamma och pappa: Men vilken bra ide!:D
Jag: aldrig i mitt liv!>:<
Och såklart.. Blev det lekpark-.-"
Så nu ska vi åka till en lekpark..
Kommer nog mest sitta vid mobilen ^-^
Puss:)<3
Tog en liten bild medans jag väntar på dom:]

Av julia C: deru - 22 juli 2012 16:18

så nu kommer grejerna jag och mamma handlade :D<3

 

haha jag blev typ kär i en tröja:)

från: Hm

 

ett linne som jag ska ha under den under;D

Från:Hm

 

den är större än vad den ser ut på bild;)

samma nedanför:)

 

bakifrån:)

Från: Hm

 

Bikini:D (vet att jag är sent ute men vi badar på vintern också, och min förra är trasig :s)

Från: KappAhl

 

vanliga svarta jeans C: (ingnorera skit kvalla men jag orkade inte bry mig:3)



Ni kommer ofta se mig i den blåa tröjan ^-^

puss<3


Av julia C: deru - 22 juli 2012 15:48

så nu är man hemma, kan ta bilder på vad vi köpt sen;)

mamma ville baka innan middan så jag tänkte hjälpa till ^-^

pusspuss<33

Av julia C: deru - 22 juli 2012 13:54

Sitter i "omklädningsrumskorridoren" och väntar på mamma:)
Vi ska hitta en tröja till mig men det slutar alltid med att vi kommer hem med ca 3 fulla påsar:3
Hittade några skitsnygga örhängen;oo
Vill haaaa!:'3

Av julia C: deru - 22 juli 2012 13:54

Sitter i "omklädningsrumskorridoren" och väntar på mamma:)
Vi ska hitta en tröja till mig men det slutar alltid med att vi kommer hem med ca 3 fulla påsar:3
Hittade några skitsnygga örhängen;oo
Vill haaaa!:'3

Av julia C: deru - 22 juli 2012 11:53

äntligen finns bloggplatsen i appstore!<3

Nu kommer jag blogg betydligt mer än förut:)

Och föressten! Min pappa (som är bäst) har köpt en minneskortläsare!!:DD<3

YEYEYEYEYE!<3

så jag tänkte göra en header och en design strax c:

Nu ska jag äta vaniljmunk:3<3


pusspuss<3  

hehe jag:))<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards